Parduotuvės atidarymo nuolaidos iki 25%!

Pristatymas ir grąžinimas

Prekių pristatymas

Prekes pristatome Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Prekių pristatymas Lietuvoje užtunka iki
1-3 darbo dienų.

Siuntos pristatymo metu pirkėjas ar pirkėjo atstovas turi kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį ir kokybę.


Jeigu gavęs siuntą pirkėjas ar jo atstovas pastebi, kad pakuotė pažeista, trūksta prekių, jos nekokybiškos ar neatitinka užsakymo, jis gali siuntos nepriimti. Tokiu atveju kartu su kurjeriu užpildomas siuntos patikrinimo aktas, kuriame nurodomi visi pažeidimai.


Jei siunta priimama ir pasirašoma be pastabų kurjerio pateiktame įrenginyje ar popieriniame dokumente, laikoma, kad prekės buvo pristatytos tvarkingai – pakuotė nepažeista, kiekis ir kokybė atitinka užsakymą, o papildomos paslaugos (jei buvo užsakytos) atliktos tinkamai, nebent įrodoma kitaip.

Prekių grąžinimo teisė

Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsniu, pirkėjui suteikiama teisė atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos, apie tai raštu pranešus pardavėjui.

Prekės gali būti grąžinamos tik tuo atveju, jei:

  • jos yra nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nepažeista pakuotė, nepažeistos apsauginės plėvelės ar lipdukai);

  • yra pateikiamas pirkimo įrodymas (užsakymo numeris, sąskaita faktūra ar mokėjimo patvirtinimas).

Grąžinimo procedūra

Norėdami pasinaudoti teise grąžinti prekę, privalote per 14 kalendorinių dienų nuo jos gavimo dienos susisiekti su mumis el. paštu info@mirkt.lt, nurodant:

  • užsakymo numerį;

  • grąžinamos prekės pavadinimą;

  • grąžinimo priežastį.

Grąžinamas prekes pirkėjas pristato savo lėšomis, išskyrus atvejus, kai grąžinimo priežastis - brokas ar nekokybiška prekė.

Negrąžinamos prekės

Grąžinimui nepriimamos:

  • prekės, kurios yra sugadintos dėl pirkėjo kaltės;

  • individualiai užsakymui gamintos ar aiškiai pritaikytos prekės.

Brokuotos ar netinkamos prekės

Jeigu gavote brokuotą, sugadintą ar ne tą prekę, nedelsdami (per 3 darbo dienas) susisiekite su mumis el. paštu info@mirkt.lt, pridėdami aiškias nuotraukas ir užsakymo informaciją. Tokiu atveju visas siuntimo išlaidas padengiame mes, o prekę keičiame arba grąžiname sumokėtą sumą.

Lėšų grąžinimas

Grąžinę prekę ir mums patvirtinus, kad ji atitinka visus grąžinimo reikalavimus, pinigai pirkėjui pervedami į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas, per 5-10 darbo dienų nuo prekės gavimo dienos.